sweet-anime

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av "djidji" - 22 augusti 2011 21:29

My True Self, är en sorjlig låt som sjungs i orginal av miku, Hatsune miku.

Ibland kan det känas det lit så som hun sjunger.

Sorjset.



Men jag gillar även när låten sjungs av meiko och kaito, tror att jag tycker mera om det. ;3

det blir liksom något extra.

med att man sjunger 2 st.


Ha det bra, kram djidji !!



Av "djidji" - 22 augusti 2011 21:11

My hart...

jag vet inte. Det käns så tunkt.

p.g.a att jag gillar en kille, som jag tycker är snygg,

och då menar jag inte bara snygg utan super, super snygg!!

hans namd görjar på S och slutar på amael ;3


hehe -^.^-


jag vill bara att han ska se mig...för jag gillar honnom värkligen.

men det käns så omöjligt, att vi inte kan vara tillsammans, i och med att jag bor här nere i Skåne och han uppe vid Stockholm... vad ska jag göra. Tänker ju bara på honnom.


mittt hjärta klarar inte av mera. Vad ska jag ta mig till!?

Och han kommer ju ner snart till oss!!!!

jag vill att han ska komma men endå inte.

....    -^.^-


om ni har några tips på vad jag kan göra, så skriv järna en komentar till detta inlägget, skulle uppskatta det tio tusen gånger starkare en nånsin! TACK!


    


ibland käns det som om jag har gjort något fel, något som jag kommer att ångra i hela mitt liv.

Hatar kärlek...

men det är också härligt.


Help me... *snyft*


kram,och ta vara på det som fins. djidji.


Av "djidji" - 22 augusti 2011 20:47

Nu har jag ju inte lagt in så mycket om dagens sötisar, men nu så kommer ni att få se en urgullig liten kawaii katt! Och den e ju inte lite lurvig heller ;3



Ha det bra, kram djidji !!

Ni får järna ställa fråger till mig och komentera alla inläggen som jag göra ;3

skulle uppskatta det mycket ^^


Av "djidji" - 22 augusti 2011 16:30

Nu så sitter jag och lyssnar på musik, men istellet gör att göra det huss mamma, så gör jag det huss pappa. mamma komer och hemtar oss om typ 1-2 timmar. Så har ingenting att göra, typ. jag bor ju inte uss pappa längre, det va ett tag sedan jag flyttade ifrån pappa till mamma.


men det är en helt annan historia.


jo idag när mamma kommer och hämtar oss från Sösdala, denna super hålan kallad Sösdala. så ska vi åka derekt till min mormor och morfar för att fira mårfar Arne. han blir panshonär. men han ska fårtsetta att jobba.

Så fi ska ära smörgås tårta, smarrigt! ;3


och då kommer jag ju att träffa mina kusiner.Hoppas att det kommer att bli kul. Men det blir nog roligast att träffa Olof :3  han har såå kola och kawaii prylar. (mini figurer9 dem e fantastiska och han har hundratals nitendo mm spel.


Och snart fyller ju jag 15 år, det ska bli super kul. jag ska ha en tjej fest, en med mammas släkt och en med pappas. Så det blir ju totalt 3 st. Och sedan så kommer världens snyggaste kille ner -^.^-


Hans namn börjar på S och slutar på amael ;3

han e super snygg ! så att man dör!! lite överdrivet kanske. ^^


  Grattis!


Ha det toppen, KRAM djidji !! ¨=^.^=



Tidigare månad - Senare månad

何を私が見{

läser DNangel

プレゼンテ}


Moshi moshi!

Som vanligt så ska jag skriva om lite olika saker som kan vara kul att veta XD

私に尋ねる

10 besvarade frågor

namnsuffixen

-san : normal formell artighet. Ungefär som "herr","fru" eller "fröken"

 

-kun : motsvarar ungefär av "unge herr" eller "unga dam", men används i stort sett bara till pojkar

 

-chan : motsvaras ungefär av

"lilla söta". Används nästan bara till flickor

 

-sama : "ärade, "vördande". Mycket, nästan överdrivet, artigt

 

-sempai : "den som kommit före". Amvänds till äldre elever i samma skola, eller till folk som arbetet längre inom samma företag, eller liknande

 

(man kan ätta suffix på efternamnet eller förnamnet

 

      

ブログ翻訳

Lyckan kommer till ett glatt hem

    waraukado niwa huku kitaru

 

                   

       幸せ幸せな家庭に来る

妙なる調べ

ベストに投Ķ

Har du ett nyårs löfte detta året!?
 Ja
 Nej
 kansk
 vet inte

カレンダー

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

japan på japanska

nippon/nihon betyder Japan på japanska.

 

                         hihi

ブログを検ŀ

最近の投稿

värkligen?

hontoni

 

   実際

カテゴリ

のアーカイ}

  

リンク

RSS

Adorable Cake Smiley

                 


Ovido - Quiz & Flashcards